Głębokie i powolne oddychanie pomoże ci się zrelaksować, nawet kiedy odczuwasz stres.Oddech jest mimowolnej aktywności. Jak tylko się urodziłeś, wiedziałeś, jak oddychać bez kogoś uczyć. Kiedy byłeś dzieckiem, nawet gdy nie było świadomej kontroli mięśni, który oddychał.

Jak oddychamy, określa, ile tlenu nasza krew dostarcza do tkanek i mięśni. Oddech i oddychać prawidłowo-to jest tak ważne dla naszej funkcji krążenia. Należy prawidłowo oddychać w celu utrzymania prawidłowego funkcjonowania naszego organizmu.

Gdy bierzesz udział w intensywnej aktywności fizycznej, takich jak wspinaczka po schodach, więcej krwi wypompowanej sercem, aby przejść do płuc, aby uzyskać tlen. Potem krew transportuje tlen otrzymuje się z płuc do mięśni nogi, które można użyć, aby wspiąć się po schodach.

Im więcej drabiny wspinać, tym więcej tlenu, potrzebnego do zasilania swoich mięśni. Twoje zapotrzebowanie na tlen wymaga od ciebie, aby oddychać. Kiedy kontynuujemy naszą aktywność fizyczną w ciągu kilku minut, nasz organizm potrzebuje tlenu, więc oddech staje się szybki i dlatego spodnie-nasze płuca próbują utrzymać zapas tlenu, że nasz organizm potrzebuje. W tej sytuacji, twoje serce bije szybko, ale nie napięta.

Głęboko Przeciwko Krótkich Oddechów

Kiedy jesteś zdenerwowany, niespokojny, obawiam się, zdenerwowany lub podekscytowany, serce bije szybciej. Swoje wyścigi tętno, serce pompy i szybciej oddychać przez krótkie okresy czasu. Oddech na krótkich odstępach czasu sprawia, że można oddychać częściej, ale to nie znaczy, że możesz oddychać głębiej. Jest różnica.

Głębokie oddychanie pozwala korzystać z większości funkcji płuc w oddechu. Jeśli możesz kontrolować swój oddech, oddychając powoli i głęboko, ustabilizować tętno – w związku z tym, można spowolnić bicie serca.

Głęboko Przeciwko Krótkich Oddechów

Zarządzanie Stresem Za Pomocą Oddechu

Stres jest nieunikniony. Możesz stać w kolejce po kawę w kawiarni na rogu, i usłyszysz opony dzieje silnika – myślisz, że to jest strzał i reakcja na stres w organizmie włącza się. Stres-reakcji (walki lub lotu odpowiedź) pozwala ci na spotkanie rzekome zagrożenia, ale żyć z przewlekłym stresem męczy twoje serce, a to zmienia chemię mózgu: stajesz się bardziej drażliwy i nawet bardziej niespokojny. Zaletą jest, aby nauczyć się prawidłowo oddychać i głęboko, że to pomoże ci się uspokoić podczas stresu.

Kiedy już dziesięć godzin, a dzieciom w wieku dorastania nie odpowiada na twoje telefony lub teksty na swój telefon komórkowy, możesz zacząć się martwić – zwróć uwagę, jak twój puls jest wzmocniona, następną rzeczą, wiesz, oddychamy szybciej i bardziej płytkie oddechy.

Mięśnie napięte, twoje dłonie zaczynają się pocić, a twój żołądek czuje węzłem. Jeśli twoje nastolatki nie wrócisz do domu przed północą, twoje serce będzie wyścig za dwie godziny. Jeśli dzieci robią to w zwyczaju przychodzić do domu późno w każdą noc będziesz siedzieć w salonie, wszystkie napięte, co wieczór. W tej sytuacji nie robisz każdego wysiłku fizycznego, i nadal, serce mi wali jak młot – odczuwasz stres-reakcja.

Głębokie i powolne oddychanie pomoże ci się zrelaksować, nawet kiedy odczuwasz stres.

Znaczenie prawidłowego oddychaniaMożesz sprawdzić, czy jest głębokie i powolne oddychanie będzie pracować dla ciebie, leżąc i kładąc rękę na brzuchu. Wdychać powietrze przez nos powoli, aż po cichu licząc do pięciu. Zauważysz, że twój brzuch się podnosi. Wstrzymaj oddech na cztery lub pięć sekund. Następnie zwolnij oddech. Powoli wydech licząc do ośmiu. Upewnij się, że można oczyścić płuca.

Zrobić to głębokie i powolne oddychanie cztery-pięć razy. Można zauważyć, że twoje mięśnie będą odpoczywać. I poczujesz, że twoje napięcie topiony.

Wciąż myślisz o swoje dzieci, ale nie napięte. Wciąż myślisz o uziemienie, ale nie zwija się w środku. Naucz się oddychać powoli i głęboko – twój spokój od tego zależy.